Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2023 09:30 - За спомен, Хелиана Стоичкова
Автор: heliana Категория: Поезия   
Прочетен: 2962 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 21.04.2023 22:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 За спомен

Имаше някога, преди седмица, една Гергана.
Уточнението е съществено, за урок ми остана.
Как ми се усмихваше, как ме подмами само,
как ме подкани, подхлъзна ме твърде рано

да се впусна в едно преследване, лов мъжки
с подаръци, намеци, погледи, думи дръзки
да я завардя, обграждам, обгрижа, задяна
и гоненица дни наред бясна настана.

Щипна я леко, тя се кикоти и кълчи.
Говоря директно тя гърди напред пъчи.
Казвам си тази кръшна, любна невяста
изпраща ми сигнали и е съвсем ясна.

Казва ми „Много си ти по мен ентусиазиран!“
И аз, наивникът, пляскам с ръце и кимам.
Тя се дърпа, пък после закачливо се смее.
Ах, зная аз, тези игри всяка жена ги умее.

И после... Само малко, и пак само малко...
И ето ме цяла седмица в едно легло жалко
стена, скимтя, ближа рани, въздишам
кой да предположи, че мъжа й надничал.

Като ме хвана, раздруса, как ме размята,
влачи ме две преки за врата по земята.
Вика „Ти мойта жена ли тука ще гониш?“
А аз шептя... „Тебе търся, не ме ли помниш?“

Море люто ме би, че и продължи да налага
и после взе в раните отворени пясък да слага.
И търка гадината, не спира, млати и дудне.
Викам си да асфалтира вече, че да си тръгна.

Ох, имаше някога, каква беше, някаква Гергана.
Ни я знам коя е, ни знам поради каква драма
ядох бой, още скрибуцам, без вина виновен,
но ей тука, ми остана малко пясък за спомен.


Тагове:   стихове,   поезия,


Гласувай:
1



1. dobrodan - Хелиана,
20.04.2023 18:48
дайте, моля, връзка от сайта си към блога си в блог.бг.
Ако не Ви затруднява, разбира се :).
цитирай
2. kossef - Да, шеговито е...
24.04.2023 11:21
но и... доста простичко. Знам, че откровеността ми може да те наскърби, но сега нямаше да участвам с комента си, ако не бях се запознал с други твои. Все пак подбирай. Подбирай и дерзай...
цитирай
3. heliana - "Подбирай и дерзай..."
24.04.2023 22:45
kossef написа:


Не ме наскърбяваш, напротив, помагаш ми да разбера. Благодарна съм и приветствам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: heliana
Категория: Други
Прочетен: 140201
Постинги: 105
Коментари: 105
Гласове: 275
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930