Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: twohearts
Категория: Поезия
Прочетен: 89155
Постинги: 144
Коментари: 59
Гласове: 284
Постинг
30.03.2023 08:38 - Крила
Автор: twohearts Категория: Поезия   
Прочетен: 472 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 30.03.2023 08:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Крила Author Adelina Ivanova (Аркси)

Аз имах крила и летях
високо към свойте мечти.
Усмихната винаги бях
с огряни от слънце очи.

Не вкусвах от сладкия грях,
правех на всички добро.
Превръщах сълзите на смях,
макар да ме срещаше зло.

Понякога беше ме страх
от хорските думи за мен,
но с песен те ставаха прах
и пеех с крила всеки ден.

Но както щастливо летях
веднъж в полумрака стаен
човек да се моли видях -
откъснах крилата от мен.

Дарих му ги с малко тъга,
той взе ги и в миг полетя,
а аз с песента на уста
останах без свойте крила.

29.03.2023г.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив